ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Картинки по запросу "дистанційне навчання"
Навчаємось дистанційно!
Для цього використовуємо Інтернет,
його можливості й ресурси.

ЗНАХОДИМО ЗАВДАННЯ ДЛЯ СВОГО КЛАСУ, 
УВАЖНО ЧИТАЄМО ТА ПОЧИНАЄМО ПРАЦЮВАТИ
в онлайн-режимі та в робочих зошитах.

БАЖАЮ УСПІХУ ТА ЧЕКАЮ НА ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК!




6-А клас (ІІ група)
 
До 29 квітня 2020 року (середа)

Вивчити правила параграфу 34
 
Переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=AcVqu7576Kc&t=268s  
 
ПИСЬМОВЕ ЗАВДАННЯ:
 
Розкриваючи дужки, записати словосполучення (цифри записувати словами): 

1. Півтора (зошит), два (раз), чотири (оберемок), півтори (зміна), півтора (день), три (місяць), три (рядно), два (училище), два (острів), перед першим (грудень), два (озеро), два з половиною (вагон), три (цап), чотири (дерево), три (стілець), три з половиною (ящик), два (комп’ютер), три (місяць), чотири (урок), два (кролик), шість (кролик), три (апельсин), дві п’яті (метр), два з половиною (кілограм), сорок з половиною (процент), п’ять десятих (відсоток), півтора (місяць), півтора (рік), двадцять чотири (трактор), чотири (планшет), три (сантиметр), два (коктейль), чотири (учень), одна (слива), п’ять (картина), два (кілометр), шість (автобус), три (ананас), вісім (ожина), п’ять (удав), два (килим), півтора (пиріг), десять (острів), чотири (светр), п’ятнадцяте (квітень), вісім (лящ), сім (стебло), три (колесо), два (смайлик), дев’ять (колір), чотири (будинок).
2. ¼ (яблуко), 95,6 (відсоток), 3 (узвіз), , 74 (літр), 1/3 (група), 1/8 (шлях), 100 (день), 2/3 (склянка), 2 (велосипед), 3 (ліжко), 5 (телевізор), 0,12 (відсоток), 6,95 (сантиметр), 2/3 (метр), 2 (нетбук), 500 (метр), 4 (олівець), 7 (олівець); 45 (журнал), 23 (рiк), 2 (висновок), 4 (графiк), 7 (ювiлей), 58 (номер), 34 (епiзод), 5 (мiкроскоп), 42 (доказ), 17 (аргумент), 6 (випадок), 22 (вершник), 8 (принцип), 3 (промiнь), 27 (дослiд), 63 (комп’ютер), 542 (приклад), 16 (астероїд), 4 (атом), 25 (фрагмент), 3 (коледж), 76 (пристрiй), 32 (спалах), 4 (метод), 6 (байт), 83 (предмет).  

Завдання надіслати до 29 квітня.
Перевірка засвоєння знань  на платформі ClassTime -  29 квітня об 11.00. 
Зворотний зв’язок і консультація в групі Вайбера. 
До 27 квітня 2020 року (понеділок)

Вивчити правила параграфів 35, 37, повторити 36

Переглянути відеоуроки:


https://www.youtube.com/watch?v=gwdux9DWA58&t=1090s
https://www.youtube.com/watch?v=Q-mGhdtz4jo
https://mriya-urok.com/video/vidminyuvannya-chislivnikiv-riznih/  
Вправа 315, 316, 342  

Завдання надіслати до 27 квітня.
Перевірка засвоєння знань  на платформі ClassTime -  27 квітня об 11.00. 
Зворотний зв’язок і консультація в групі Вайбера. 
До 22 квітня 2020 року (середа)

Вивчити правила параграф 36.

Переглянути ВІДЕОУРОК

https://www.youtube.com/watch?v=o1EbBy6GG0k&t=35s
https://www.youtube.com/watch?v=MJnOSqehVU0&t=507s

Провідміняти числівники: 5, 18, 14, 345, 768

Завдання надіслати до 22 квітня.
Перевірка засвоєння знань  на платформі ClassTime -  22 квітня об 11.00. 
Зворотний зв’язок і консультація в групі Вайбера.


До 15 квітня 2020 року (середа)

Вивчити правила параграф 33.

Переглянути ВІДЕОУРОК

https://www.youtube.com/watch?v=68a77MKZcdI

Виконати вправи 296,  297

Завдання надіслати до 15 квітня.
Перевірка засвоєння знань  на платформі ClassTime -             15 квітня об 11.00. Зворотний зв’язок і консультація в групі Вайбера.
  
До 13 квітня 2020 року (понеділок)

Опрацювати параграф 33.

Переглянути ВІДЕОУРОК

https://www.youtube.com/watch?v=68a77MKZcdI

До 08 квітня 2020 року (середа)

Вивчити правила параграфу 32.

Переглянути ВІДЕОУРОК


https://www.youtube.com/watch?v=28cqvhyIByc

Виконати вправи 284,  286 (розібрати виділені прикметники як частину мови за зразком).

Підготуватися до контрольної роботи (тестування на платформі ClassTime) з теми "Прикметник", повторити параграфи  23-32!!!

До 06 квітня 2020 року (понеділок)

Вивчити правила параграфу 31. 

Переглянути ВІДЕОУРОКИ

 https://www.youtube.com/watch?v=NIXLlRr-Hw8
 https://www.youtube.com/watch?v=aYqW_DMtgjo
 https://www.youtube.com/watch?v=LAjk8W0w3GY

Виконати тренувальний тест
https://onlinetestpad.com/ua/test/229245-6-klas-napisannya-skladnikh-prikmetnikiv 

Виконати завдання:


Вправа 1. Запишіть складні прикметники разом, окремо, через дефіс.
Глухо/німий, загально/освітній, добро/зичливий, електро/силовий,  східно/слов’янський, мовно/літературний, сільсько/господарський, дерево/обробний,  військово/зобов’язаний, військово/полонений, машино/будівний, ново/утворений, сіро/голубий, різко/окреслений, вище/згаданий, загально/державний, двадцяти/поверховий, історико/культурний, м’ясо/молочний, північно/захід­ний, червоно/гарячий, кисло/солодкий, жовто/гарячий, темно/зелений, лісо/степовий, рудо/волосий.
Вправа 2. Від поданих слів утворіть складні прикметники, запишіть їх групами за особливостями правопису - разом, через дефіс, окремо. З трьома складними словами (на вибір) складіть речення.
Сто метрів; жовтий, зелений; малий, досліджений; польський, український; природний, кліматичний; широкий, масштабний; матеріальний, забезпечений; державний, правовий; навчальний, виховний; внутрішній, галузевий; південний, західний; світлий, синій; гіркуватий, солоний; східний, український; північний, східний; двадцять, рік; спортивний, масовий; дзвінкий голос; громадський, політичний; осінній, зимовий; правий берег.

Завдання надіслати до 06 квітня.

Перевірка засвоєння знань  на платформі ClassTime - 06 квітня об 11.00. Зворотний зв’язок і консультація в групі Вайбера.

До 01 квітня 2020 року (середа)

Завдання: написати твір-опис природи «Неповторна весняна краса» за власними спостереженнями. (обсяг: 1-1,5 стор.)


Як працювати над створенням власного твору

1. Добре подумай над темою майбутнього твору, визнач, який обсяг матеріалу він охоплює, не пиши зайвого.
2. Визнач основну думку свого твору й намагайся провести її через усю роботу.
3. Склади повний і чіткий план, дотримуйся його при написанні творчої роботи.
4. Тему розкривай глибоко і всебічно.
5. Дотримуйся послідовності у викладі думок.
6. Висловлюй своє ставлення до того, про що пишеш, роби власні висновки, узагальнення.
7. Дотримуйся пропорційності частин твору.
8. Пиши охайно, акуратно, грамотно, не забувай про абзаци.

Основні питання:

1. Яке небо весною? (Блакитне, чисте, прозоре…)
2. Які на небі хмарки? На що вони схожі? (Як лебеді, як дивовижні птахи, як морські хвилі, пливуть по небу….)
3. Які зміни в природі ви помітили?
4. Які кольори ви бачили?
5. Якщо віє вітер (чи вітерець), то який він?
6. Сонечко. Яке воно?
7. Рослини. Які вони?
8. Ваше ставлення до пори року.

Пам’ятайте, підібрати потрібні слова – дуже кропітка робота. Їх необхідно не лише знайти, а й поєднати у творі.

Орієнтовний план

1. Прийшла весна.
2. Зміни в природі.
3. Небо, хмари, повітря весною.
4. Весняні квіти й дерева.
5. Весняні настрої.

Не забудьте, що кожний твір складається з 3-х обов’язкових частин: вступ, основна частина й висновок. Основна частина – опис.

До 30 березня 2020 року (понеділок)

Вивчити правила параграфів 29, 30; виконати  вправи 265, 272.

ВІДЕОУРОКИ:

н,нн у прикметниках

https://www.youtube.com/watch?v=C5pJ_7QPqxs
https://youtu.be/s1qPgPVUHC8
https://www.youtube.com/watch?v=NyJju6z6Bnk

не з прикметниками


https://www.youtube.com/watch?v=vR1j2WS9e4g
https://www.youtube.com/watch?v=QQth4akSXlE

Письмове завдання сфотографувати й відправити приватним повідомленням у Вайбер до 30 березня.
Тестування за темами відбудеться на  https://www.classtime.com/ 
30 березня (понеділок) о 12.00.


До 25 березня 2020 року (середа)

Повторити правила параграфів 27, 28.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!!

 Інформація до теми "Перехід прикметників в іменники"
      Перехід прикметників в іменники називається субстанцивацією. Це відбувається за умови, якщо прикметники втрачають власні ознаки й виконують функції іменників, виступаючи в реченні в ролі підмета або додатка. Субстантивовані прикметники відповідають на питання називного відмінка (хто? що?), родового, давального та інших непрямих відмінків. 
     Наприклад: Минуле завжди в нашій пам'яті (хто?що? іменник, підмет).
                          Завжди пам'ятай своє минуле (кого? що? іменник, додаток).
      Існують різні ступені субстантивації прикметників: * повна (лексична): прикметник зовсім втрачає своє прикметникове значення й постійно вживається в ролі іменника: набережна, учительська, пальне, їдальня, лісничий, колискова, операційна (у лікарні); Рівне, Грозний (географічні назви), Коцюбинський, Хмельницький (прізвища). * неповна (синтаксична): прикметники можуть передавати значення або прикметника, або іменника, що можна визначити лише в реченні: майбутнє, сучасне, прийдешнє, старший, військовий, хворий, вороний (кінь), зозулястий (півень), бурова (установка) тощо. 
  Наприклад: майбутнє життя (яке? прикметник), думки про майбутнє (про що? іменник).
      Старі (які? прикметник, означення) люди правду кажуть: два хитрих (хто? іменник, частина підмета) мудрого (кого? іменник, додаток) не переважать (Народна творчість).
                                 
Виконати тестові завдання (за посиланням https://www.classtime.com/uk/)

До 23 березня 2020 року (понеділок)
ПОВТОРЮЄМО РАЗОМ! 
https://www.youtube.com/watch?v=B11E57PvDog 



https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/6/prikmetnik-47431/prikmetnik-iak-chastina-movi-46716

Вивчити правила параграф 27, 28;  виконати вправи 239, 244, 246, 252, 254, 258.
Інтернет-посилання:
ВІДЕОУРОКИ:
https://youtu.be/WvH7xZ3JqnY
https://youtu.be/TzdaJqzYC3Y
https://www.youtube.com/watch?v=TzdaJqzYC3Y&feature=youtu.be

Вправи виконувати тільки після опрацювання теоретичного матеріалу та перегляду відеоуроків!!!!

Вправи виконуємо в зошиті, фотографуємо й надсилаємо на пошту Tretyakova101972@gmail.com або у Вайбер особистим повідомленням (у приват).

Після виконання вправ пропоную тести на сайті "На урок". Тести виконуємо тільки після опрацювання теорії й виконання письмових завдань.

Посилання join.naurok.ua  код доступу для учня 152508.
Пройти тестування до  23.03.2020 року.



10-Б клас (І група)

До 05 травня 2020 року (вівторок)
 
Опрацьовуємо "ДІЄПРИКМЕТНИК"!!! 

Опрацювати матеріал за збірником О. Авраменка с.179-186. Виконати всі запропоновані тести - для самоперевірки!!! Опрацювати параграф 47. с. 252-254

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОКИ:

Скласти Ментальну карту "ДІЄПРИКМЕТНИК"

Письмове завдання:   
 1. Прочитайте речення. Випишіть дієприкметники, визначте їх вид, час, рід, число, відмінок.
1. Підхоплена хвилями шлюпка вилетіла в море (М. Трублаїні). 2. Тремтячими руками розгорнув Тарас папір (О. Іваненко). 3. Дбайливо политі й старанно підстрижені квіти красувалися серед в'янучих трав (В. Собко). 4. Око знов ваблять блукаючі вогні (М. Коцюбинський). 5. Згаяного часу і конем не доженеш (Народна творчість). 6. В зів'ялих листочках хто може вгадати красу всю зеленого гаю (І. Франко). 7. Не цвіти ж, мій цвіте новий, нерозвинений цвіте, зов'янь тихо, поки твоє серце не розбите (Т. Шевченко). 8. Коли весною зацвіте трава в палаючих серпанках, в степ на курган крутий іде старенька зморена журавка (Д. Луценко). 9. Струмує теплий дим по коліях розмитих, дощами добрими напоєних доріг (М. Рильський).
2. Утворіть:
а) від поданих дієслів — пасивні дієприкметники минулого часу. 
Наситити, загоїти, виписати, замісити, виплекати, шити;
б)  від поданих дієслів — активні дієприкметники минулого часу. 
Постаріти, порідіти, обважніти, згоріти, позеленіти, потемніти.
3 Перепишіть, розкриваючи дужки. Від дієслів, що в дужках, утворіть пасивні дієприкметники й поставте їх у потрібному роді, числі й відмінку.
1. Сумно в гаю (заспокоїти), вічною ніччю (придавити). 2. Земле моя рідна! Ти вздовж і впоперек (сходити) (натрудити) солдатськими ногами. З. Край моря сонце золотить (укрити) лісом гори. 4. Ніким не (сходити) нас ждуть путі. 5. Рівно й спокійно дише (натомитися) з праці земля. 
4. Перепишіть, розкриваючи дужки. Від дієслів, що в дужках, утворіть активні дієприкметники і поставте їх у потрібному роді, числі й відмінку.
1. Стиха лущиться зерно з (перестигнути) колоса. 2. Бачу, як синє небо розтяли чорні (дихати) крила ворони. 3. У лісі вже ставало тісно від (прибувати) військ. 4. Край шляху серед (палати) маків зостався свіжий горбик землі з маленьким гранчастим обеліском. 5. Смереки жалібно стогнали, наскрізь (промокнути) у темній пущі.


Завдання надіслати до 05 травня.
Перевірка засвоєння знань  на платформі ClassTime - 05 травня о 12.00. Зворотний зв’язок і консультація в групі Вайбера.

До 28 квітня 2020 року (вівторок)
Опрацьовуємо "ДІЄСЛОВО"!!! 

Опрацювати матеріал за збірником О. Авраменка с. 165-179. Виконати всі запропоновані тести - для самоперевірки!!! Опрацювати параграф 46.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОКИ:
  
Скласти Ментальну карту "ДІЄСЛОВО"

Письмове завдання: 

 1. Випишіть слова у дві колонки за дієвідмінами.

Знати, оцінювати, тягти, стукотіти, зморитися, схотіти, кроїти, наколоти, свистати, свистіти, оборонити, обороняти, відпороти, відпорювати, завадити, збігти, збігати, гуркотіти, гуркотати, одужати, стелити, краяти, хилитися, спізнитися, відкрити, бачити, збороти, ударити, пищати, сипати, зважити, дирчати, захищати, мовчати, полоти, почати, гудіти.

           2. Перепишіть, вставляючи пропущені літери е(е) або и(ї).

Святку...мо, вивча...ш, знаход...ш, ненавид.,.-ти, сто...мо, схоч...-те, лет...те, колиш...ться, осміл...ться, одяга...ться, захист...мо, пиш...ш. утриму...мося, змін...ться, тьопа...те, перестав...ш.

       3.  Виберіть і запишіть дієслова тільки в неозначеній формі.

Мусити, читали б, не осліпнути, розмовлятиму, почути, побачу, бути, співати, змагатися, розпустять, посіяти, могти, закрити, синіти, будувати, сміятися, недобачати,  хотів би, сядь, з'їхатись, хотілося, підсипати, ревти, заболіти, їсти, заснула, записавши, розкрити, дослідіть, приголубте, виношуючи.





Завдання надіслати до 28 квітня.
Перевірка засвоєння знань  на платформі ClassTime - 28 квітня о 12.00. Зворотний зв’язок і консультація в групі Вайбера. 


До 17 квітня 2020 року (п'ятниця)

Підготуватися до контрольної роботи. Повторити теми "Іменник", Прикметник", "Числівник", "Займенник"!!!!

До 14 квітня 2020 року (вівторок)

Опрацьовуємо "ЗАЙМЕННИК"!!!


Опрацювати матеріал за збірником О. Авраменка с. 157-164. Виконати всі запропоновані тести - для самоперевірки!!! Опрацювати параграф 45.
Скласти Ментальну карту "ЗАЙМЕННИК"

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОКИ:




https://www.youtube.com/watch?v=jfRF2TWD-lg

Письмове завдання. 


1. Перепишіть слова, розкриваючи дужки.
(Що) небудь, (коли) небудь, (ні) (до) чого, (ні) коли, (де) хто, (де) коли, (аби) як, (аби) хто, який (сь), (де) кілька, (ні) який, (ні) де, (ні) хто, (ні) (за) що, (ні) звідки, (ні) як, (казна) де, (казна) хто, (хто-зна) коли, (хтозна) скільки, (ні) (від) кого, де (небудь), який (небудь), (будь) де, (будь) що.
2.  Випишіть займенники, укажіть їхній розряд та відмінок.
I. Я дивлюсь на вишні, і в них справді то тут, то там паленіють розпухлі щічки. 2. У житах щось зашаруділо і незабаром на дорогу викотився їжак (М. Стельмах). 3. Рибина летіла вище лисеняти, але воно прудко підскочило й ухопило передніми лапами (Гр. Тютюнник). 4. Нас розлучали з рідними, життям і навіть мрією, але (ні) що й (ні) коли не розлучило з вірою (Б. Олійник). 5. Валерієві не хотілося (ні) кого бачити, (ні) (з)ким говорити, і він лишився на горищі (Ю. Мушкетик). 6. З брехні люди не мруть, та вже їм ввірине ймуть (Народна творчість). 7. Вмирає все в житті, та не вмирає слово, народжене в крові, засвічене багрово, заплетене в літа, немов сувора нить (А. Малишко). 8. Дружба має різні прояви, але закон у неї один — вірність (М. Коцюбинський). 9. Він (ні) чого не бачить, але чує далекий шум — то шумлять смереки (Гр. Тютюнник). 10. Привчав мене батько трудитись до поту, а мати — любити пісні (П. Воронько). 11. Чи то мені здається, чи то справді свист тихшає (М. Коцюбинський). 12. Все частіше то там, то тут чувся веселий сміх (Ю. Збанацький).

Завдання надіслати до 14 квітня.

Перевірка засвоєння знань  на платформі ClassTime - 14 квітня о 12.00. Зворотний зв’язок і консультація в групі Вайбера. 

До 07 квітня 2020 року (вівторок)

Опрацьовуємо "ЧИСЛІВНИК"!!!

Опрацювати матеріал за збірником О. Авраменка с. 145-157.  Виконати всі запропоновані тести - для самоперевірки!!! Опрацювати параграф 44.


https://znoclub.com/mova-ta-literatura/1095-chislivnik.html
Скласти Ментальну карту "Числівник"
Виконати тренувальні тести:
http://www.ridnamova.kiev.ua/html_test/5.4-test.html
https://onlinetestpad.com/ua/test/130591-chisl%D1%96vnik-yak-chastina-movi.
Виконати завдання (у зошиті).

1. Розподілити числівники за групами.

1.  Один, одинадцять, двадцять, сорок, вісім, п'яте­ро, троє, дві третіх, багато, небагато, четвертий, сто двадцять сьомий, кількадесят, триста, два, дев'ятнадцять, тридцять, п'ятдесят один, дев'ятеро, двоє, п'ять шостих, немало, мало, п'ятий, двісті вісімдесят чотири, кільканадцять, чотириста, сто, п'ять, вісім десятих.

2. Утворити складні прикметники, першим компонен­том яких є числівник.

Три поверхи, чотири колеса, два роки, три яру­си, два акти, три місяці, чотири аршини, двадцять два роки, двісті п'ятдесят сім тисяч, шістдесят років, сім­десят літ.

3.    Розкриваючи дужки, записати словосполучення (цифри записувати словами)

І. Півтора (зошит), два (раз), чотири (оберемок), півтори (зміна), півтора (день), три (місяць), три (рядно), два (училище), два (острів), перед першим (грудень), два (озеро), два  з половиною (вагон), три (цап), чотири (дерево), три (стілець), три з половиною (ящик), , два (комп’ютер), три (місяць), чотири (урок), два (кролик), шість (кролик), три (апельсин), дві п’яті (метр), два з половиною (кілограм), сорок з половиною (процент), п’ять десятих (відсоток), півтора (місяць), півтора (рік), двадцять чотири (трактор), чотири (планшет), три (сантиметр), два (коктейль), чотири (учень), одна (слива), п’ять (картина), два (кілометр), шість (автобус), три (ананас), вісім (ожина), п’ять (удав), два (килим), півтора (пиріг), десять (острів), чотири (светр), п’ятнадцяте (квітень), вісім (лящ), сім (стебло), три (колесо), два (смайлик), дев’ять (колір), чотири (будинок);

ІІ. ¼ (яблуко), 95,6 (відсоток), 3 (узвіз), , 74 (літр),  1/3 (група), 1/8 (шлях),     100 (день),   2/3 (склянка),     2 (велосипед),   3 (ліжко), 5  (телевізор),   0,12  (відсоток),   6,95   (сантиметр),   2/3    (метр), 2 (нетбук), 500 (метр), 4 (олівець), 7 (олівець);

ІІІ. 45 (журнал), 23 (рiк), 2 (висновок), 4 (графiк), 7 (ювiлей), 58 (номер), 34   (епiзод),  5   (мiкроскоп),  42 (доказ),  17  (аргумент),  6  (випадок), 22 (вершник), 8 (принцип), 3 (промiнь), 27 (дослiд), 63 (комп’ютер),  542 (приклад), 16 (астероїд), 4 (атом), 25 (фрагмент), 3 (коледж), 76 (пристрiй), 32 (спалах), 4 (метод), 6 (байт), 83 (предмет).
           
Завдання надіслати до 07 квітня.
Перевірка засвоєння знань  на платформі ClassTime - 07 квітня о 12.00. Зворотний зв’язок і консультація в групі Вайбера. 

 
До 31 березня 2020 року (вівторок)

Опрацьовуємо "ПРИКМЕТНИК"!!!
Опрацювати матеріал за збірником О. Авраменка: с. 135-144, виконуючи всі запропоновані тести - для самоперевірки!!!

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОКИ:

https://www.youtube.com/watch?v=J_LKCVerZic 
https://www.youtube.com/watch?v=bmTvTM-ItAY https://www.youtube.com/watch?v=rV-phhE14ps
https://www.youtube.com/watch?v=Cl2uwcfOVbw
https://www.youtube.com/watch?v=FkIfOFPge-k
https://mriya-urok.com/video/rozryadi-prikmetnikiv-za-znachennyam/

Опрацювати параграф 43. 

Письмове завдання з теми «Прикметник» (10 клас)

Завдання №1

1. До поданих словосполучень доберіть і запишіть синонімічні «прикметник+іменник». Виділіть суфікси і закінчення у прикметниках. Наприклад: голова ведмедя – ведмежа голова.

Книжка Ігоря, прізвище Галі, пісня синички, вуха зайця, казка дідуся, лапки качки, пір’я курки, слово батька, пісня матері, сміх дівчини, слід лисиці.

2. З трьома з утворених словосполучень (на вибір) складіть речення.

Завдання №2

Запишіть прикметники в алфавітному порядку, поставивши замість крапок н або нн. Поставте наголос у прикметниках.

Невблага..ий, бездога..ий, неподола..ий, невпізна..ий, благослове..ий, числе..ий, нужде..ий, силе..ий, здорове..ий, отаке..ий, шале..ий, піща..ий, чаву..ий, голуби..ий, букве..ий, страше..ий, широче..ий, атом..ий, писем..ий, дим..ий, качи..ий, визнач..ий, притама..ий, підйом..ий, стара..ий, свяще..ий, вогне..ий, солов’ї..ий, неоціне..ий, непримире..ий, чаї..ий, звіри..ий, цегля..ий, жит..ій, незрівня..ий.

Завдання №3

Утворіть усі ступені порівняння якісних прикметників. Випишіть окремо ті з них, які не утворюють ступенів порівняння.

Важкий, свіжий, малиновий, добрий, вузький, лисий, жовтий, жовтогарячий, товстий, бордовий, премудрий, вишневий, молодий, молоденький, порожній, русий, тонкий, сердитий, синій, синюватий, зеленавий, старший викладач, молодший науковий співробітник, білявий, білий, худий, худющий.

Завдання №4

1. Утворіть і запишіть прикметники з суфіксом –ськ-, -енськ-, инськ-, -івськ-.

Волинь, Баку, Рівне, Турабі, Прага, Запоріжжя, Прилуки, Чорнухи, товариш, Черкаси, Буг, Кременчук, Золотоноша, Овруч, узбек, чуваш, латиш, Рига, чех.

2. Утворіть і запишіть прикметники з суфіксом –ин-.

Мелашка, Одарка, Галя, Рая, Ольга, Ганна, Наталка.

Завдання №5

Скласти Ментальну карту (своєрідну схему-опору) з теми «Прикметник», висвітливши все головне, що зазначено в Авраменка. Ментальну карту складаємо ВЛАСНОРУЧ на А 4, фотографуємо як і письмові завдання й надсилаємо мені на Вайбер до вівторка 31 березня. Інформація щодо створення Ментальної карти й зразки на Вайбері!


До 23 березня 2020 року (понеділок)

Опрацьовуємо "Іменник"!!!
Опрацювати матеріал за збірником О. Авраменка: с. 114-135, виконуючи всі запропоновані тести - для самоперевірки!!!

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОКИ:
https://www.youtube.com/watch?v=fevoybkSW88&t=273s
https://www.youtube.com/watch?v=YVP8mfe7Fm0
https://www.youtube.com/watch?v=3g1fl2PlHXI
https://www.youtube.com/watch?v=Zkfe9J9PhJY

Опрацювати  параграф 41-42  підручника. Виконати вправи 337, 346, 351, 353.

Вправи виконуємо в зошиті, фотографуємо й надсилаємо на пошту Tretyakova101972@gmail.com або у Вайбер особистим повідомленням (у приват).

Зворотний зв'язок і консультації у Вайбері згідно з розкладом навчальних занять.

Після опрацювання відбудеться тестування з теми на платформі
https://www.classtime.com/uk/

Немає коментарів: